dijous, 9 de maig del 2013

Cake de Xocolata i Philadelphia

Aquest és el meu cake preferit. L'he fet infinitat de vegades, ja sigui, perquè m'encanta, perquè els hi encanta els de casa, perquè es super fàcil i ràpid de fer, perquè el pots deixar preparat al dia abans, perquè no has de patir si l'has de transportar, i el perquè definitiu...perquè allà a on va triomfa.
Ja fa molt de temps que vaig treure aquesta recepta del blog el Rincon de Bea, però aquests últims mesos l'he fet varis cops per postres amb varis dinars que he tingut,  i com que agradat tant i  m'estan reclamant  la recepta, finalment m'he decidit a publicar-la.
A primera vista sembla un cake pesat i sec, però tot el contrari, si  us agrada la xocolata us recomano que el proveu, té una textura deliciosa i un gust de xocolata boníssim.(si no us agrada aquest tipus de formatge, no patiu perquè personalment no és el meu fort, i amb aquest cake jo encara no l'hi ha sabut trobar-li el gust)



 Les claus de l'èxit d'aquest cake son:
  1. Preparar-lo al dia abans i deixar-lo reposar unes 24 hores a la nevera
  2. Un cop refredat totalment embolicar-lo amb paper film 
  3. Menjar-lo fresquet, acabat de treure de la nevera.
Ingredients
  • 100g de mantega
  • 125g de sucre
  •  3 ous
  • 150g de farina
  • 1 cullerada de llevat 
  • 1 beina de vainilla
  • 200g de formatge tipus Philadelphia
  • 150g de xocolata de cobertura 70%
  • 100g de perles de xocolata
Procediment  
Fonem al bany maria o el microones (amb intervals de 30 segons) la xocolata de cobertura i la  reservem.
Comencem a batre la mantega i la sucre fins que hagi doblat el volum i tinguem una mescla suau i esponjosa. 
Afegim a la mescla les llavors de la beina de vainilla, continuem batent i afegim el formatge tipus Philadelphia fins que estigui tot ben integrat.
Posem els ous un a un, no posem el segon fins que el primer no estigui totalment integrat i al mateix amb el tercer.
Continuem,  afegint la xocolata de cobertura que tenim fosa i batem fins que estigui ben barrejada a la mescla.
Barregem la farina i el llevat (es important que l'haguem tamisat prèviament), fins que ja no ens quedi cap resta blanca.
Ara agafem una espàtula i a mà barregem les perles de xocolata.
Introduïm la massa dins un motlle rectangular (untant amb mantega i farina) i allisem la superfície.
Posem al motlle al forn prèviament calent a uns 160º (jo li poso la posició turbina baix) i el deixem uns 45 minuts, l'anem controlant fins que el punxar-lo no surti el bastó net.
Deixem refredar sobre una reixeta uns 10 minuts,  desemmotllem i el deixem refredar el cake  completament sobre una reixeta.
Quan estigui fred l'emboliquem am paper film i el deixem a la nevera unes 24 hores.




4 comentaris:

  1. Ja tinc ganes de provar de fer-lo!!! No m'estranya que t'encanti! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Hola guapa t'he nominat als premis Liebster award.

    http://hortpollet.blogspot.com.es/2013/05/premi-damics-blocaires.html

    ResponElimina
  3. Bufff crec que és difícil trobar algú a qui no li agradi, no???? jo estic segura que no li faria cap lleig!!

    ResponElimina
  4. No he tastat mai aquesta combinació però deu ser realment bona.
    Petons

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...